
- آیا به راستی قیمت گذاری حراج تهران بالا و غیر منطقی است؟
- پرونده اول: اشتراکات فضای هنر و اقتصاد از اینجا آغاز شد.
- پرونده دوم :آیا بازار هنر سودمند است؟
- پرونده سوم:هنر چند درصد از اقتصاد ما را تشکیل میدهد؟
- پرونده چهارم:هنرمند برای ورود به فضای حرفه ای نیاز است چه بازار هایی را بشناسد؟
- پرونده پنجم:ارزش های موثر در فروش آثار هنری

مقالات
این مجموعه حراج تهران که از سال۱۳۹۱ در تهران آغازبه کار کرده است و با رویکردی مبنی برمعرفی بهترین نمونههای هنر مدرن و معاصر ایران، از هنرمندان پیشگام و نامآشنا گرفته تا جوانان که به مجموعهداران هنری و مخاطبان جهانی می پردازند همیشه پس از به پایان رسیدن مزایده موجی از اعتراضات را با خود به دنبال می آورد و این سوال کلیدی مطرح میگردد که این اثر چه ویژگی خاصی دارد که دارای چنین قیمتی است ؟ در جواب به این سوال این گونه آغاز میکنم گپ میان تفکرات اقتصادی و تفکرات فرهنگی عامل ایجاد این سوال است . از آن جایی که سطح رفاه عمومی در کشوری مانند ایران.....
اینجا یک پرونده ی پنج قسمتی جریان دارد.
در نگاه اول بهتر است به این پرسش کلیدی بپردازیم که اثر هنری چیست و آیا هر اثری جزو آثار هنری به شمار میآیند یا خیر؟
با برخی از لحن های اقتصادی و هنری شاهد مولفه های یکسانی هستیم اما نوع چشم انداز و اولویت گذاری در هر یک متفاوت است در تعریف اثر هنری این گونه می توان آغاز کرد که.....